Garancia-visszaküldés
Visszaküldhetem a terméket, ha nem tetszik?
Igen, a rendelés átvételét követő 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól. Ez alól kivételt csak az egyedileg gyártott termékek képezik. A termékoldalon minden ilyen terméknél jelezzük, ha nem vonatkozik rá a 14 napos elállási jog. Ha festéket rendeltél és nem használtad el mind, akkor a bontatlan festékeket is visszaküldheted nekünk.
Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?
Írj nekünk egy emailt az adataiddal(Név, Rendelés azonosító, Bankszámlaszám ahova az összeget utalhatjuk) és a visszaküldendő termékekkel és mi felvesszük veled a kapcsolatot. Fontos, hogy a visszaküldendő terméket jól csomagold be nehogy megsérüljön szállítás során, mert csak az ép termékeket tudjuk visszavenni.
Sérülten érkezett a csomagom, mit tegyek?
Ha a csomagon külső sérülés nyomai vannak, akkor mindenképpen vegyetek fel róla jegyzőkönyvet a futárral. Ha a csomagon nem látszott sérülés, de a termék megsérült, akkor a csomag átvételétől számított 48 órán belül tudunk kárigényt érvényesíteni. A sérülés észrevétele után minél hamarabb írj nekünk egy emailt a részletekkel és képekkel a sérülésről, hogy elindíthassuk az ügyintézést.
Garancia van a termékekre?
Természetesen, minden termékre biztosítjuk a törvényileg meghatározott minimum garanciát, ami értkétől függően 1-3 évig terjed. Sőt, sok termékünkre kiterjesztett garanciát biztosítunk, ami akár 30 év is lehet. Ezekről az adott termék oldalán tájékozódhatsz.
Garanciális igényt hogyan tudom érvényesíteni?
Írj nekünk egy emailt a problémás termékről és a vásárlás részleteiről és mi felvesszük veled a kapcsolatot. A garanciális problémákat igyekszünk a lehető leggyorsabban orvosolni, ezért várhatóan 1-2 héten belül megoldjuk a problémát.